hildur_wow - 5:e november 2003

Ons 5 nov 2003 21:27
Övrigt, 9 läsare totalt


Idag var jag på öppet hus på Berzan.. Men, jag tror inte det var nått för mig.. Träffade Martin där, iaf.. Rätt skoj, eftersom vi så sent som igår pratade om att det var ett bra tag sen vi träffades.. Men, det är ju kanske inte så lustigt att jag stötte på honom där, eftersom han går på berzan.. =)

I helgen ska jag leka med den Lilla Stenen och Lisa. Vi vet inte vad vi ska göra, bara! Här följer förslagen som Lisa och Stina arbetat fram:

bada
bowla
bygga sandslott
spela golf
leka tiger i stinas dräkt
se på film
äta godis
smyga på killar
ta kort på folk som går på toa
ta kort i en automat
prova sånna kläder ingen vill köpa
ringa o lägga på till människor
hänga på stan, äta massa popcorn
leka häst, träna
räkna hundar...eller katter
springa runt runt runt en stolpe
leka paketlek

Om ni vill vara till hjälp, skriv till mig och rösta på det bidrag ni tycker låter bäst. Har ni något ännu bättre förslag får ni gärna höra av er också. Tack på förhand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0