Hemlighetsfull mamma med överraskning

Sön 23 nov 2003 17:30
Övrigt, 13 läsare totalt


Hejsan..
Idag var jag lat och hoppade Sunes Bana. Men det regnade ju för tusan. Tror dom att jag orkar Suna då? Neeej!:P Sen så kom mamma och pappa hem från Rostock i natt. I morse var mamma värsta hemlighetsfull, så då var jag ju tvungen att fråga vad det var om. Då sa hon, att jag skulle få en grej, men bara om jag lovade ha på mig den på onsdag. Så vad skulle jag göra? Såklart man lovar! Haha, då tog hon fram en tröja som det stod ”Some girls are born winning” på... Hahaha, vad tror hon om mig egentligen?? Haha aldrig att jag har den då.. Men den var tuff.. En fishbonetröja..

Sen fick jag en flaska champagne också.. ”Till nyår!” :) Dom är snälla dessa föräldrar.. Ibland..

Men annars har Söndagen till fullo bestått av arbete.. Städa, tvätta, vaska.. Så jag hann inte umgås med Olivia jag:( Förlåt..

Men men... Herråå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0