hemlagat dirre!

Tis 5 aug 2003 08:36
Övrigt, 19 läsare totalt


Gäsp och god morgon Mitt Herrskap och Dag.. Nu ska klockan snart bli halv åtta... Jag sitter och lyssnar på Winnerbäck, nej nu blev det Håkan.. Har (nog) packat klart till distriktsmatchen nu.. Åker från hydromacken vid IKEA klockan tio, det vet jag om!! Haha! Jag tror att det där med dirret har ordnat sig nu.. För, Elin tar med CD-spelare, jag tar med lite skivs, Oscar discolampor.. Och VIPS så har vi fixat ett dirre alldeles själva!! ska bli trevligt.. för dm brukar ju trots allt vara trevligt!! och vet du?? på fredag ska jag tävla för min klass på drakbåtsfestivalen, Johan och Fjunet ska paddla kanot och så växlar dom till Jimmy som cyklar (han tävlingscyklar ju!!) och sen växlar han till mig på sistasträckan som springer... vi ska försöka få ditt hela klasssen som support!! ska bli rätt skojsigt faktiskt.. Men nu säger jag: oke heddå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0