Hårfärgning..

Mån 19 apr 2004 19:11
Övrigt, 18 läsare totalt


..har jag sysslat med de senaste timmarna. Mammas hår är slingat, likaså Josefinas. Mitt är färgat (nån form av RÖTT!:S) och lite halvförljusat. Ska snart skölja ur det, men först ska jag berätta lite om dagen som vart.

Jag kom till skolan glad och munter, sjungandes på ”Number one swartskalle”. Mitt glada humör höll faktiskt i sig under franskan, detta på grund av att vi höll till i bildsalen och målade. Efter det hade vi Matte Med Matsa i Kemisalen, ”Gymasieförberedande Kurser” kan man också kalla det. Sinus och cosinus jobbar vi med. Det blev dock inte mycket jobb, eftersom folk var mer intresserade av diskussioner om helgen. Efter Matten följde ett besök i matsalen (äckelskinksås med slemmakaroner) där vi snackade massa skit tillsammans med Matilda & Karin.
Tekniken var nästan intressant, jag jobbade på med mitt mekano som ska föreställa en helikopter. (Jag konstruerade en alldeles egen cockpit!) På svenskan jobbade Hanna och jag vidare med att försöka engagera gruppen i vetenskapsmänsarbetet, och på engelskan var det tänkt att jag, Adam och Malin skulle vara de första som gick ut och hade muntligt nationellt prov!! Elin skulle som tur var gå till tandläkarn, hennes grupp fick ha istället, så vi slapp. Vi ska ha imorn istället. Pojkarna i gruppen hade föga roligt åt Fjunet när han kom tillbaka från ”The Oral Test” (som det heter på engelska) och Jeanette berättade att de spelat in allt på band, men att bandspelaren var placerad bakom Fjunets rygg så det prasslade bara när man lyssnade på bandet.

Ska snart ut och gå med mor min. Trevligt.. Åååh vad jag längtar till helgen! Tiomila, ju!

Förresten var jag, Britta och Julia i tidningen idag, -fetingstor bild! Heeeeett!

”I don’t mean to be unfair, but you’ve got to learn. You get what you earn.” -Elin Sigvardsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0