Halvsjukis och hemma.

Tis 2 dec 2003 19:48
Övrigt, 15 läsare totalt


[10:53] Hejsan.. Sjukis här va:) Haha halvsjuk iallafall.. Kändes bättre att ligga hemma och hosta än att gå runt på Ljunkan och smitta. Så då tog jag tillfället i akt och fick en sovmorgon. Ola var hemma förut, han hade håltimme. Han är nog världens bästa lillebror:) Igår hade vi ritkväll, vi ritade serier. Ola ritade ”Olle on Adventure” :
Olle is going out on adventure. He met a dangerous elevetor. Olle was scared. Then he understood that the elevator was nice. He stepped into it. He met a giant cucumber. Olle was scared. Then he understood that the cucumber was kind. Olle and the cucumber continued to walk together. Then they met an old man. He looked strange. Olle was scared. But the old man was just Father Christmas. Olle and the cucumber was happy”
Hahahha:D Han är galen. Längtar tills han kommer hem. Vi löste dagens äventyr på Håkan-Bråkan på datorn förut. Man skulle poppa popcorn och kasta dom från taket så att Rudolf trodde att det snöade så man kunde smita ut när han inte såg. Sen fick man inte göra mer idag. Njaa nu ska jag nog gå upp och fortsätta på min fysik. Men ooorka! Fast vi har prov imorn så det är nog bäst. Herråå

[19:47] Tjaoo.. Back on stage: Amanda! Har just vart upp eoch tittat på nått lustigt program på tv och läst fysik. Så det så. Nu har jag inget att göra, mer än att hosta. Ska nog lätta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0