håkan!?

Fre 7 nov 2003 22:17
Övrigt, 12 läsare totalt


Tjoofräs!

Vet ni vad?? Jag lyckades få ett lindrigare franskaprov idag! Genom att Olivia, Elin & jag spelade upp pjäser om stycken ur texten och slapp därför textfrågor!! Haha, Erik fick alla själv.. :P

Sen hade vi 9c-klump i soffan idag. Johan skickade ett kärleks-sms till Agneta (en lärare) från Luddes mobil.. Hahahaha, det var skoj, stackars Ludde.. Men vem vet, han kanske får höjda betyg?
Sen hade vi fotbollsspelsturnering.. Eller, turnering och turnering, det var Adam jag och Oliva mot Erik. Vi förlorade. Han stoppade våra gubbar!

Lekte med Olivia också. Spelade spel, markoolio och brainstorm! Haha, så fort fantasin tröt så skrek jag: Håkan! Ingen aning om varför, men det är ju Amanda Almén vi snackar om.. hahaha..

Trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0