Hahahhaa!

Ons 7 jan 2004 19:18
Övrigt, 16 läsare totalt


Julia: Ola, vad är porr?
Ola: Det är något du inte tycker om.
Julia: Ärtsoppa?

Ola: Jocke, du har tandkräm på tröjan!
Jocke: Tack!
Ola: Men du HAR tandkräm på tröjan!
Jocke: Tack!
Jimmy: Men du har verkligen tandkräm!
Jocke: Tack!
Ola + Jimmy: Suck.

Hihihi:) Idag började skolan för min del. Attans. Fast det var rätt trevligt, jag menar, klassen är rätt go:) Olivia tog ett aaasabra kort på mig när jag fulade mig. Haha, så nu har hon det varenda gång jag ringer, finfint! Hihi! I helgen är det startpunkt. Det ska bli trevligt. Undra vad man gör. Jaja, ska pysa. Tjipp.

[19:16] Vet ni!?? Jag färgade ögonfransarna igår! Haha! Eller, rättare sagt, mamma färgade dom på mig! Det var skojs.. Men det blev ingen skillnad. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0