Godkväll Världen

Lör 8 maj 2004 21:01
Övrigt, 13 läsare totalt


Hejhej på dej min bror. Nu sitter jag hos Stina och försöker skriva på hennes tröga tangentbord. Tävling idag, LOKs. Gick kanonbra i början, men sen var det tre korta sträckor (skitsvåra!) som jag yrade hur mycket som hellst till. Kom fyra, iallafall. Sedan var jag och Stina tvugna att ta in 14 kontroller också, så vi gav oss ut i den vackra terrängen igen. Sedan fick jag skjuts med Matsa Backteman hem till Bobbsan, och nu sitter jag alltså här.

Det var länge sen jag hade så här roligt!:) Vi har vart borta hos herr Löfås och gett honom lite post och tejpat upp lite papper på hans dörr. Stina har sprutat med vattenslangen över hela baksidan. Vi har haft en riktigt, riktigt rolig dag. Så där skoj, som bara Hildur och Bobby kan ha!

Nu luktar det tillochmed sommar ute. Tjohej vad glad man blir! 18 dagar kvar i Linghemsskolan såg jag att Carro hade skrivit. Är det inte underbart? Johodå, det är det!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fin blogg! Har du sett min?

2008-09-29 @ 23:40:12
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0