glassträning!

Tis 19 aug 2003 21:06
Övrigt, 13 läsare totalt



Idag flyttar thomas till mora!! och idag regnade det.. såklart, för linghemsskolans c-lag ska ju ha tipspromenadshit idag.. var ”lagledare” i lag A jag.. hade ju tobbe westman i laget så det var rätt skoj ändå.. hehe!! vi får ju äta på papptallrikar i skolan vi.. för det byggs om! nytt kök och allt vad det var.. wehey!! dom har kostat på sig!! haha!! konsigt det känns att vara nia.. när vi kom till skolan i sexan var ju niorna kollossala!! sen har dom blitt mindre och mindre för varje år... jag trodde niorna kände sig fetingstora, men det känns ju inget spächel ju... hehe!! ikväll är det visst föräldramöte.. och eleverna ska hänka, men jag tränar istället!! skänt att man har gympaläraren som mentor...han låter en träna!! haha!!!

[21,00] Japp. Nu har jag tränat. Det var riktigt skojigt! Körde typ rikslägerskavle.. Fick 20 kontroller på en karta.. och så skulle man dela upp det inom laget!! jag kom med tosteberg och emil...Men vi delade upp det bra!! MEN om emil hade tagit ett bättre vägval från sista och hem så hade vi tagit ledarna!! och då hade vi fått glass!! attås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0