Framtidståg: Tufft, Tufft

Tors 2 okt 2003 18:11
Övrigt, 6 läsare totalt


Haha! Japp, där var vi idag! I Cupolen.. Riktigt riktigt trevligt.. Haha, speciellt VVS-ståndet, funderar skarpt på att gå på den där skolans Öppet Hus. Skolan låg visst i norrköping.. Ska köpa Niclas Halléns skiva, :) Det är Winnerbäck-stuk.. Sa han. Tills jag kom på att det var honom jag snackade med. Trevlig pojke! Amanda yrar just nu, däremot. Men Niclas Hallén ska iallafall utbilda sig till Kyltekniker samt önskade Amanda lycka till med orienteringen. Han gav henne en vattenflaska & lite klistermärken.

Sen drogs det ut på träning! Uuusch jag var seg & trött, men nu är det toppen! Som alltid efter träning.. Löptränade bara, sprang så fort jag kunde under 25 minuter, måste ju träna inför min sträcka på 25-manna! 2800 meter, Vit bana. Jippiii!!!

Stina springer nattcup nu. Med Michael Eyer. ;)

HEYDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0