Förlåt, men hon är min vän.

Ons 11 feb 2004 21:22
Övrigt, 24 läsare totalt


En del saker man säger är taskiga. Och en del saker man gör kan någon ta illa upp av fast det inte är så det är menat. Man måste fråga först om det var illa menat, om personen verkligen menade det man trodde innan man tar farväl. Det tycker jag iallafall.

Jodå, även den här dagen var skoj. Vi lämnade in vårt sista ”arbete”, Olivia och jag.

Haha Dövisen i bibblan är verkligen döv! När jag var där och letade efter Batteriets Historia, kommer det in en pojke i 7:an (Henrik i Olas gamla klass) och skriker över hela bibblan:
-Får man dricka cola här?
Dövis reagerar inte. Kollar sig lite omkring kanske. Henrik skriker igen.
-Får man dricka cola här eller?
Dövis börjar kolla mot datorn ifall det var den som lät. Ännu en gång skriker han, lite högre denna gång. Dövis vänder sig mot mig och frågar lite försiktigt;
-Är det någon som vill något?
-Jag tror att han undrar om han får dricka läsk här inne.. svarar jag.
-Ja man får läsa vilka böcker man vill! utbrister Dövis och ler. Henrik och jag suckar och småfnissar lite innan vi återgår till arbetet.
Senare när jag ska gå ut från bibblan så sitter pojken i fråga i soffan.
-Hej ALMÉN!! skriker han med ett flin.
-Tjo, svarar jag och öppnar dörren. Precis innan jag ska gå ut hör jag Dövis skrika från kontoret;
-Nej den boken har vi tyvärr inte!
Hahahaha:) Snackar vi DÖV!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0