Forever Young

Tis 4 maj 2004 21:25
Övrigt, 13 läsare totalt


[16:15] Ojojoj, bråttbrått. Vi ska åka om en kvart. Men jag skriver ändå. Jag sitter ju trots allt ombytt. Lyssnar på Alphaville - Forever Young, hittade den bland alla mina mappar på datorn. Kalle skickade visst den till mig nån gång. Den är så underbart bra! Jag vill fan inte bli vuxen.. Fick brev från Sydnärkes Utbildningsförbund förut. Stod att jag sökt Europaekonom och inte fått svar från kommunen än. Gaah dom vet ju ingenting! Dom kan väl hjälpa mig istället! Dååååh.

Nu ska det faras och tränas. Vet du vad? Vi hörs sen.

[21:22] Nu har jag tränat. Sprang milen, med Lisa och Malin. Vi hade 55,30. Oscar sprang om oss på slutet, attans! Hans mål var att komma ifatt, och OM, oss. Men jag spuuurtade om han!:D Ojoj, på torsdag ska franskan vara inlämnad, jag har inte BÖRJAT! Oopsie. Godnatt gott folk.

”Forever young, I want to be forever young.. Do you really want to live forever, forever, and ever...?”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0