Flum dag med Gorbatjov

Tors 4 sep 2003 20:35
Övrigt, 7 läsare totalt


Haha, idag hade Olivia med sig en mask som föreställde Gorbatjov eller vad den där ryske presidenten (eller vad han nu var) hette.. Haha, stans fulaste gubbe! Jag gick runt i hela skolan med den på mig, haha alla fick sig ett gott skratt!! Synd att jag inte träffade Ola, tänkte skämma ut honom!!:P Men jag såg inte riktigt innifrån masken, så Jenny och Hanna fick leda mig. Men nu vet jag iaf att jag inte kan lite på dom!! Haha, dom gjorde så att jag gick rakt in i en lyktstolpe! Haha, jag typ slungades bakåt! Boiiing sa det.. Det var nog roligast att ha den där masken! Sedan hade vi tävling om att krypa snabbast på asfalten.. Jag ramlade halvvägs och Jenny skrapade upp byxorna och man fick inte mycket skinn kvar på händerna, men det var roligt!:)

Sen fick man ju BLÅBÄRSGLASS idag i skolan! Möms!!:)

Efter skolan tog jag min (snart iaf!) traditionsenliga ritt till Norrköping, för att därifrån skjutsas ut till Lillstugan av en mycket snäll SkulleBulle-Storasyster. Sen gav vi oss ut och tränade en 5 km lång bana som Lisa lagt själv. Den var mycket trevlig, med mycket klättra-i-branter! Fast vi hade runt 10 minuter per km, vilket inte alls är speciellt bra men då fick vi ju mer träning!!:)

Jag fick ju Bad Cash Quartets nya skiva igår! Rätt sådär.. Och Bob Hunds nya singel! DEN var bra!! Hahaa!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej hej :)

2008-09-13 @ 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0