fan lite ”små”problem..

Sön 3 aug 2003 20:25
Övrigt, 24 läsare totalt


Nu såhär efter u10..Så kan jag se bakåt på det hela..Och konstatera att det blev inte alls så roligt som jag förväntat mig.. inte alls inte alls... Men lyckades iaf med taktiken vår!! det blev inget som hellst pojkspring, inte för mig iaf!! Pratade inte ens med en viss pojke...:(
Men jag har LOVAt lisa att jag ska slå en pling nån dag.. men får se hur det blir med det, jag och telfoner går inte riktigt ihop serru... iaf inte när jag ska ringa.. men tänkte skicka ett mail iaf.. får se!! förresten så ska jag fanimig sluta med orientering...det går ju aldrig!! VARFÖR kan det inte få gå bra för mig nurå?? inget går ju bra... Fatta jag pratade inte ens!! som lisa o stina sa, jag hade värsta chansen pojken i fråga gick tvp meter framför men amanda säger ingenting..störd som hon är..FAN vet du att det värsta som finns är feghet?? och jag består endast av feghet!!!! faaan...Jag skulle sagt nått!! Hej iaf!! Fats träffade han knappt.. Asså, fan ska jag ringa?? jaa.. Jag gör det..Nån dag.. Men..Äh.. skitsamma.. Träffar ju honom inte förrns usm!! saaate vad jag är arg på mig själv!! Menmen...Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0