Falukorv, hahaha:)

Fre 21 nov 2003 19:02
Övrigt, 14 läsare totalt


Tjaaaa!
Haha vad tyder det här på egentligen? Att jag sitter här framför dumburken varje dag. Har jag ett liv? Joo för se det har jag ju! Ett riktigt bra sådant! Men det är som en del kloka vuxna säger; ”Den som har nått vettigt att göra får också trevligare fritid.” Jorå. Jag tänker alltså nu på mig, som sysslar med nått enligt mig vettigtt (orientering ju för sate) och sen på dräggen som hänger i Busshållplatsgrejen hela dagarna.. Eller på gårn. Dom har ju fritid hela tiden, men är den så skoj då? Jaa det kanske dom tycker.. Dom har ju inte vart med om nåt roligare, iofs.. Men JAG tycker att dom ser ut att ha dötrist.. Ojoj, jag var inte så bra på att förklara vad jag menade.. Så vi skiter i det hära..:)

Idag, så hade vi redskapsgymnastik, och det var jättejättejättetråkigt.

På maten pratade vi om tanten och falukorven i filmen ”30:e november”. Vi funderade på, hmm, jaa, hur hon ”lyckades” eller vad man ska säga.. (Har ni sett den så kanske ni fattar).. Vi konstaterade iaf efter ett tag att det var ett rätt snuskigt ämne att snacka om när vi åt. Vi var just på väg att återgå till tallriken, då vi kommer på vad vi just tryckt i oss: FALUKORV!! Vilt skratt utbröt.

Hmm, syskonen och jag är ensam hemma. Haha, FF;) FEEEST! Näää..Tråååk:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0