ett fall o en lösning...

Mån 4 aug 2003 21:42
Övrigt, 16 läsare totalt


Tjennilojsen Dag!
Idag är det inte bestämt vad som händer...Familjen min sitter däroppe o diskuterar.. Men jag vet inte, dom verkar inte finna någon lösning..Jag vill helst av allt sitta här och dega.. Eller allra hellst åka upp till Alfta eller möjlige spola fram tiden till usm.. Iof är pojken på läger tror jag, så det är väll ditt jag vill egentligen.. sucksuck... MEN nu ska jag välla mova härifrån..Typ...Snart!! Hahaha!! Men hörs antagligen senare!! Ajöss



nu är det senare...klockan visar exkt 21,32 ser jag där nere i hörnet.. OCH jag har skrivit ett sms.. OCH jag har fått ett svar!! :D MEN det är still lika långt till usm.. tyvärr!! OCH imorn är det dm..utan dirre ;(... MEN Limpan och jag har kommit på att det bara kan vara ett rykte men att det är troligast att det inte är något.. MEN kan ju alltid hålla tummarna, för inget dm utan dirre juh!! Eller??? Svar: Nej. Men men..ska snart kila i säng.. För, jag kör med Aronssons taktik: det är viktigt att sova mycket.. Så sa han till skogssport.. Så då tror jag på det.. Faktiskt!! Bara, att jag ändå inte kommer kunna sova. MEN då har jag ju försökt iaf.. Och nu sitter jag här och försöker lyssna på Hellström och så kommer far och drar igång dammsugaren...Lite småtaskigt sådär... Men men... Läder-hans!! mehehehe.... Puss och gonatt min skatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0