Ensam hemma/Spöken!!

Mån 10 nov 2003 19:50
Övrigt, 14 läsare totalt


Nu har jag gjort läxor non-stop sen jag kom hem. Matte, fysik, engelska, SO, musik.

Det är lätt att glömma personer med hjärnan, men inte med hjärtat.. Det lärde Olivia mig idag.. Jag tycker, att alla upplevelser man upplevt borde sparas som filer.. Så kan man bara radera dom sen! 5-dagarsfilerna. KLICK! Borta. Usm. KLICK!

Fast, det vore rätt sorgligt ändå. Att inte minnas det nått mer.. Men en rolig tanke! Just nu är det öppet hus på Ljunkan.. Men jag orkade inte åka dit.. På tisdag bestämmer dom vilka som ska få komma på intervju till Eksjö.. Eller så var det redan bestämt, men elerna skulle få reda på det då?!? Jag minns inte riktigt.. Men jag är jäkligt nervös iaf.. Fatta, 82 personer har sökt varav 51 flickor.. ca 5 av dom kommer in på eksjö.. känns rätt kört, hahaha...

Är ensam hemma nu.. Det är läskigt, tycker jag hör ljud överallt! Hatar att vara ensam.. spöööken!! huuu!!

Men Amanda, detfinnsingaspöken..

Spöken-låten med Winnerbäck är för övrigt bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0