En gnutta ensamhet..

Lör 27 dec 2003 21:07
Övrigt, 11 läsare totalt


Lustigt. Nu är det jag som lider av abstinensen. Det känns mindre bra. Hemkommen från mormor är jag nu iallafall, tusen kronor rikare (YESS!) och lite parfymer och godis fick jag också.. Har hunnit med två styrkande träningspass, ett i Fålehagen och ett på Rossnäsudden. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig lite ensam:/ Har inte träffat nån vän på flera dagar, och det är tomt på msn.. Eller, ingen är inloggad som jag har lust att skriva till.. Jo, nu loggade visst Olle in. Han brukar vara pratglad. Men whattafuck! Så blev han ”away”. Dumt. Haha gash vad det är synd om mig, det är inte klokt alltså:P

”Nu är det inte långt kvar till nyår” sa någon nyss på teven, och jag kunde inte låta bli att spritta till av glädje och med ens känna mig mycket gladare!:)

Hos mormor visade mamma mig sina gamla dagböcker och skolkataloger och alla tidningsutklipp och allt. Hon hade en spännande men läskig uppväxt.. Rolig, men sorglig egentligen. Men det känns kul att veta och det var mysigt att lyssna på henne när hon berättade..:) Allt det där har vart så oklart förut.

Jaja, snart ska jag få träffa Bobby igen. Jihaaa:D

Olivia>> Ha så inninorden skoj nu! Och hälsa Gabbe från Agda;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0