Elitläger i Gnesta

Sön 8 feb 2004 19:50
Övrigt, 13 läsare totalt


Bodde på Spelarhotellet till Gnesta Ishall. Haha, vi bytte om i ett omklädningsrum och fick dela dusch med pojkarna! Hohoho.. Ja snygga ishockeykillar som lyssnade på hög hårdrock fanns det också. Träningarna var det ju heller inget fel på, sprang två av tre med Lisa och har sällan haft så roligt.
Lisa och Amanda är ute och springer. Amanda speinger först och släpper en gren mot Lisa, som utbrister:
-Hade man vart trött hade man lätt kunnat slås omkull av en gren som den där!
Amanda kontrar: -Vilken mes du är! Slås omkull av en gren!!
Lisa: - VADDÅ??! Jag pratade inte om mig själv! Hade jag pratat om mig hade jag sagt: Hade kvinna vart trött hade kvinna lätt kunnat slås omkull av en gren som den där!
Skrattsalva utbröt. Likadant på träningspasset idag, när vi efter 58 minuter inte funnit andra kontrollen än. Vi sket i den och fortsatte mot trean och kom så vilse man bara kan komma när man är två välutbildade orienterare! Men på väg tillbaka körde vi ”Jag kommer ihåg när...” och den leken uppskattades för vi har många trevliga minnen tillsammans, Lisa och jag:)

Figge filmade allt som skedde. Nu har han dokumenterat både vår snöbrottning, skönsång och Stinas tandkrämsspya.

Men nu orkar jag inte bokföra längre.. Bjowi är skön iallafall.. Och fransmannen kan inte ha haft så skoj för han kunde inte svenska, men ”Nej tack” förstod han, jag behövde inte översätta.. haha..

Nu ska jag tänka pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0