ebba grön

Lör 1 nov 2003 14:54
Övrigt, 16 läsare totalt


Sida vid sida, tillsammans hjälps dom åt.. Staten & Kapitalet, sitter i samma båt.
Men det är inte dom som ror, som ror så att svetten lackar
och piskan som kittlar kittlar inte heller
deras feeta nackar

Japp, det är vad jag lyssnar på nu.. Haha, men genom att bara titta på texten kan inte ni avgöra om jag lyssnar på Blå Tåget eller Ebba Grön.. Haha, för dom har gjort samma låt.. Men det är Ebba Grön om ni ville veta.. Som jag lyssnar på asså.. Dom är så jägarns bra! Kollade ju på den filmen igår.. Ursköna!:D

Japp! Idag ska jag: Sminka Josefina till ett monster, laga mat (om ola är för lat), åka till Lillsten på kalas (antagligen, om orken infinner sig).. Mm, detta kommer bli en ytterst spännande dag! inte..

[13:09] Jag skrev världens filosofi förut om filsosofi och shit.

[14:51] Jasså, Amanda sitter här igen.. Är inte så förvånad.. Men det är ju det som räknas som att dega, haha.. Att man sitter här, alltså. Bara att jag brukar få typ panik efter ett tag, att jag bara sitter här:( Det är ju inte direkt bra..

Uppåuppå hoppa nu
sitter du blir du ju tjock & ful
svettas, ta ett extrapass!!!
sitter du kommer din rumpa växa fast!!

Känns lite skrämmande det där:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0