Dom byggde visst om?!

Tors 23 okt 2003 20:18
Övrigt, 12 läsare totalt


HEEJ!!

Bilduppgiften: Klar
Budgeten: Klar
Laborationsrapporten ”Litium reagerar med vatten”: Klar
Svenskautvärderingen: Klar

Känner mig duktig:D

Haha, måste bara få klaga på lunars nya layout. Vad är det här för trams?? Haha! De kunde ju passat på att byta färger när de ändå höll på att ändra.. Men jag ursäktar röran, dom bygger ju om.

Fick VG på mitt engelskaprov! Är riktigt nöjd! Jag är ju ingen rock på engelska direkt, om man säger så.. Haha.. Och så planeras det för haloweenparty i skolan. Låter trevligt:) Lärde mig spela värsta bra gitarr förut. Kan nästan spela ”I natt jag drömde” nu, vilket innebär VG. Spelade upp Tom Dooley igår, gick fint så..

jaja, nu ska jag glida vidare. Snart lov ju för sjuttsingen!! Malin>>> Faaan va skoj det ska bli!! Anna och jag pratade förut..:) Vi har planerat allt!! Nu kanske inte Anna kan vara med och träna, men hon ska iaf vara coach.. Vi får se om vi kan hänga på Tobbe!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0