.:DjUrPaRkSsPrInTeN:.

Fre 23 apr 2004 08:07
Övrigt, 10 läsare totalt


Djurparkssprinten, yoo Len! Snaaart. Fast först, hela långa dagen. Just nu sitter jag och väntar på att idrotten ska börja, så att jag kan komma försent. Jag lovade Lasse att jag skulle komma försent om det var dans som uppvärmning. I don’t like dance. Jag försökte få mamma att skriva en lapp till Matte-Lasse förut, så att jag kunde få gå tidigare. Men hon vägrade, bara för att hon är lärare själv. Grr. Haha.

Det läär ju bli värsta geggamojan på TC på 10mila. Det ska ju regna idag och imorn förmiddag (när jag springer:P). Fast sen ska det bli ett litet uppehåll över natten tror jag, och på söndag kanske vi till och med får sol! Jehuuu!

”Friday nights have been lonely, change your planes and phone me!” -Strokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0