DJ Amanda

Ons 18 feb 2004 17:34
Övrigt, 12 läsare totalt


..har bänkat sig framför datorn, med fem snajdiga skivor som hon nu ska lyssna på! Det är Moneybrother, Shout Out Louds, Winnerbäck x 2 samt Jumper! Mycket hög klass på dessa skivor, mycket hög.

[09:09}Jag ska först träna, sen ska jag åka in till stan och träffa Martin. Vi ska fara ut till Tornby och gå på IKEA, för vi har inget bättre för oss.. Jaja, det ska bli trevligt iallafall, men som sagt, först träning.

”I just know I’m so lonely here without you..”

[16:39] Nu är jag hemma från stan. Eller, Tornby. Det var trevligt, vi testade fåtöljer:) Och min telefon! Åååh vad trött jag blir på den! i Måndags var jag ju där och hämtade den, men då hade dom glömt lägga i batteriet så jag fick tillbaka lånetelfonen.. Så hämtade jag den idag igen, men när jag haft den i fickan ett tag så stänger den av sig och går int att få på igen! Helt sär! Så jag fick lämna in den igen och har en ny lånetelefon.. En sån som jag hade på Smålands om ni minns??;P

Jaja.. Martin och jag har likadana skor förresten.. Jag inhandlade nya i måndags om jag inte sagt det, pumadojor.. Så vi har en klubb nu, ”Snyggast Pjux In The City”

Förresten! Jag skrev till Jörgen Auer som är journalist på corren om Hallsberg och gymnasiet där och så, och att kommunen antagligen inte vill betala.. Och han hade ringt mig förut, för han ville ha lite adresser och så, han ska typ göra ett repotage om det! Ball va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0