Distriktsmästare x 2

Sön 7 sep 2003 20:03
Övrigt, 10 läsare totalt


Tjo!

Nu har jag mycket att berätta. Först och främst att Olivias sudd dog på mattelektionen i fredags.. haha!
Och sen att jag var hoss Lillsten senare samma dag, att vi hade mycket kul!! Men det har man ju alltid med Bobby!! haha, och förresten står det 6-6 mellan hon och mig.. nej förresten jag leder, hon nuddade aldrig jocke ringsgård!! 7-6!haha!! (nuddade: Erik Andersson, Olle Kalered, Robert Vångell, Michael Eyer, Bröderna Brolund, Joakim Ringsgård.)

Igår var det kort-dm.. Märta två minuter efter!! Men det verkar som om jag är bäst när jag är jagad, haha för jag sprang ifrån henne med en minut! så jag vann!:)

Och idag var det kavle.. Lisa på första, hon ledde när hon kom i mål!! En minut före boxholm.. Elin utökade ledningen till en kvart och jag till 21 minuter på sista.. rätt gött, speciellt när vi (nästan) körde med en ”tut-tut” på upploppet.. vi är ju trots allt lok, klubben som drar.. hehe..

Usch usch.. Jag har halsont och är snorig.. Detta är inte bra, pappa vill att jag ska sova nu.. men inte då!! klockan 8.. då kan man ju ändå inte sova.. knaspappa!! och christer har förbjudit mig att bli sjuk, haha.. han var upprörd förut när pappa meddellade det.. samtidigt frågade pappa om stina kunde få hänka på o klacka, men si det fick hon inte.. faan.. vill ju ha med min Bobby!!

Amanda ska förresten springa kavle-sm!! :D Fick hon reda på idag.. Jag och Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0