"det vimlar av passioner kan man tycka"..

Mån 15 sep 2003 19:50
Övrigt, 14 läsare totalt


japp det kan man.. Jonas&Malin, Axel&Anna, Oscar&Elin, Linnea&Henrik, Micki&Philip, Carro&Henke... Överallt.. Trevligt..

usch.. allt är dumt! hahha, fick ett rosa underskåp.. visste det, och så gick det inte att öppna heller..sär...

men värst av allt.. jag ska inte få springa kavlesm.. bara för att jag var ”för liten” tyckte dom.. som tog ut.. så jag är reserv.. :( och det är lååååångt till 25-manna:(

tack för att man har winnerbäck.. han lyckas alltid sätta fingret på allt, han är så klockren.. det kom jag och lisa på igår..

och.. så vill jag ha lov.. och att min dröm igår ska gå i uppfyllelse;) eller, min dröm i natt kanske jag ska säga...

Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0