Det var länge sen...

Tis 10 feb 2004 21:17
Övrigt, 17 läsare totalt


...jag skrev såhär mitt på dagen. Men jag var nästintill läxfri idag och satte mig därför här. Eller först tog jag mig en kopp te:)

[15:13]Det var roligt på idrotten idag! Hanna var verkligen galen..! Och Rasmus med sina fötter.. Håhåhjaja.. Galna..! Jag förstår inte varför vi har så kallt i källaren.. Jag fryser verkligen stjärten av mig!

Olivia och jag slutförde vårt uppdrag idag. Hehe.

Oooh vill att kommunen ska betala! Jag vill ju verkligen gå på Hallsberg! Grrr...!:(

[21:13] Avverkat Testrundan. Klarade den galant, gick bra och jag slog mitt förra ”rekord” med över en minut! Sprang idag på 13,10 vilket känns bra.. Det känns jävligt bra! 24 sekunder efter Oscar! :) Sprang hem med sistnämnde grabb.. Trevligt, det var ett tag sen man pratade med honom. Han var ju med i helgen men la inte riktigt märke till honom. Lustigt. Sen var det dusch och Amanda den klanten tappar örhänget så halva omklädningsrummet ner på golvet för att leta. Inga-Lill hittade det och sen gick vi in och fikade. Malin och jag delade upp korten, fulade mig lite. Diskuterade angående LÅNG-SM eller HÄLSINGLAND. Lisa!! HÄLSINGLAND!!! Av många anledningar:P Men åka orka till Ångermanland! Hellre små, trevliga tävlingar i Hälsingland tycker jag:) Hihi.

Nej nu är jag trött. Kul att snacka med David i tre minuter. :P Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0