Det finns en gata...

Tis 9 sep 2003 21:15
Övrigt, 11 läsare totalt


..där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram..

Nopp, lyssnar inte på Håkan nu utan på Mando Diao.. Kungsen..!

oj! Där kom Axel! Länge sen man snackade med han.. Ska ta och göra det nu allt.. Men han brukar inte vara så värst sugen på att snacka med mig, men skitsamma.. Jag tvingar han, hahha!!

Rätt trevlig dag idag.. Slog mitt rekord på 100 meter.. Nu har jag 14,55. Men ska slå det!! Hade ju trots allt ont i halsen och skulle inte sprungit alls:P

Jag kan spela Lilla Snigel på gitarr nu.. Och row row my boat.. (haha bara ett ackord!)

MEN. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Kanske att man får ont i fingrarna av gitarr och att jag och carro hade lektionen idag. Kanske. Haha. Häjdow.

[21:10] För det finns ingen i hela världen som vet, att lögner som är bra dom är en hemlighet.. /Thåström

Jahaja.. Det märks vilka låtar jag har på hjärnan! Men har vart på räning nu jag.. I Åtvidaberg. Skulle ta det lugnt, men hur lätt är det när det är sån underbar terräng och skitskojsiga banor?!? Inte alls lätt vill jag påstå! Det gick fetingbra, bommade knappt nått.. Bara när jag lyckades kontrakursa från starten till första på slinga två, men det är så typiskt mig att ingen reagerade.. Haha!! Men jag har blivit MYCKET bättre på orientering än vad jag var förut!! Då kunde jag bara springa, vann på stigbanor men losade på dom riktigt svåra banorna.. Nu kan jag nästan både och! Ska bara finna ett bra tempo..:)

Men Godbarr.. Ska pyjsa.. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0