Danslektioner..

Fre 12 mar 2004 16:14
Övrigt, 14 läsare totalt


..fick vi idag! I hela TRE timmar dansade alla nior på Linghemsskolan Foxtrott (?), Vals och bugg. Bugg var klart roligast och Jimmy var klart kungligast att dansa med!;) Men inget ont över alla andra. Han snubben som ledde det hela (han liknade faktiskt den där lila ödlan i Monsters Inc. lite!) var rätt skön och det gick lättare än vad jag trott att dansa! Jag brukar inte vara så het på det där, menar jag.. Men idag så! Hoppas formen sitter i tills på måndag, då vi ska dansa med massa andra skolor på Cupolen...!

Natinellt prov också. Engelska. Bläää kan det gå sämre eller? Irriterade mig sate på den där gubben som snackade på CD:n! ”Ready?” NEEJ var jag jättenära att skrika. Han var jobbig ju. Men det kanske jag bara tycker för att det inte gick så bra.. Hehe.

Snart kommer Bobby!:D Det ska bli trevligt trevligt.. Ska upp och platta luggen nu! (Den är jättehemsk! Kan inte visa mig utan att först platta den!!) Tjipphow!

”Ti si moja prva ljubav” :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0