Dans på Kupolen

Mån 15 mar 2004 16:23
Övrigt, 17 läsare totalt


Glömde säga, att igår träffade jag HJALMAR igen!:D För första gången på typ ett halvår känns det som.. Det var trevligt.

Nu är jag sams med Anita igen. Franskaläraren. Phew..

Ujuj, snart ska man iväg och dansa! Ska bli roligt, hoppas jag, men nog är man lite nervös.. Stå i en ring och sen pojkarna i en ring innanför och så bjuda opp massor man inte känner! Lovar att jag kommer missa bussen också, skulle vara en så typisk Amanda-grej! Kan heller inte bestämma vilken tröja jag ska ha.. Men vi får se, tar helt enkelt den jag känner för för stunden.. Måste snart ta mig en dusch för att jag ska kunna blåsa håret och sen platta det innan jag ska åka! Det tar sin lilla tid det dära.. Två timmar till avfärd också. Lite läskigt!

”I don’t give a damn for the education”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0