Dagen ur Amunds synvinkel.

Sön 2 nov 2003 18:18
Övrigt, 15 läsare totalt


Yoo Len!

Idag har jág hunnit med mycket! Och, om man räknar dagen enda från klockan 00,00 i natt så har jag hunnit med ÄNNU mer!:) Stina och jag hade en jätterolig tävling runt klockan 01,30 i natt. Det gick ut på, att jag slog ett nummer och så ringde hon upp och skulle gissa vem som hon kommit till!! Haha, hon vann.. För hon gissade rätt på Rimbo-Per-Besvär. Jag hörde inte vem det var när BJ svarade, haha!! Alla andra hade telefonen avstängd typ.. Förutom Anders, men han höll på med nått lustigt när man ringde.. och Bolmarn, undra om han sov eller var lite onykter? :P Det var fetingskoj iaf!! Förlåt alla vi väckte:P

Sen var vi tvugna att gå upp klockan nio för starten på ”Sunes Bana -Special” gick klockan kavrt över tio för långa banan. Sen for jag och handlade mat med familjen, sen städade jag, ööhmm.. Åt... Jaa, och sen har jag legat och läst!!

Åååhh.. Ebba Grön är värkligen Kungar.. Eller var.. ”Lika grå som betongen”..
Thåström sjunger jäkligt bra...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0