dagen som gått

Mån 15 dec 2003 18:47
Övrigt, 9 läsare totalt


Jojo. Kunde just trott. Nu sitter jag här igen. Medan mina vänner är iväg till Apoteket och lussar. Det skulle faktiskt vart skoj.. Vet inte riktigt varför jag tackade nej... Men orken skulle ändå inte infunnit sig.. För pappa och jag körde ett (egentligen inte speciellt) hårt pass förut.. Fasen vad man är otränad efter sjukdom! Det är inte klokt! Jag är avensjuk på Linifini, jag vill också ha köpt julgran nuju:( Men det kommer, det kommer.. Vet ni vad!?? Jag hade (antagligen) mitt LIVS SISTA hemkunskapslektion idag! Med trerättersmiddag och allt:) Det blev gott, trots att köttet inte räckte och trots att chokladsåsen på marrängswishen smakade halstablett. Och det var inte speciellt sorgligt att lämna den där salen heller. Jag klarar mig gott utan hemkunskap innerst inne. Men HIV-Siv är faktiskt rätt hygglig:) Sen såg vi på film på svenskan-engelskan. En jättegullig film om tomten och en tjej som skulle bli tomte. Jag vill också ha en tomte som åker genom luften och kommer genom skorstenen.. Jag tror inte att vi får nån tomte alls iår.. Sorgligt, men sant.. Olivia får MVG i franska.. Jag får G.. Fuuuuusk:P Nää nu ska jag pysa.. Vi fick sluta nästan en halvtimma tidigare idag förresten:) För vi fick gå, när filmen va slutt! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0