Dagen efter Födelsedagen och dagen innan proven

Tors 9 okt 2003 20:12
Övrigt, 11 läsare totalt


Tjohojsan.. Födelsedag igår.. Trevligt trevligt, men nu är det ett helt år kvar tills jag fyller år igen.. Hela 365 dagar, eftersom det är skottår.. haha..

fick stans grymmaste mössa igår.. Av bror. den ska jag ha på 25-manna & gå runt och glassa med!:) Lugnt..

Idag har jag haft en fin dag, lyssnat på Hassan hela dagen typ:) Jan Guillo och Jonasponas snuffiplumsebussen är roligast.. Och Pizzerian!! Den är hååårdast!!!

Usch jag hatar läxor.. Vi har franska & matte prov imorn, om det intresserar nån.. Jag var tvungen att hoppa över Nattcupen den här veckan igen bara för att stanna hemma och pluggeliplugga... Usch och fy för det. men jag är ju inte ensam om att plugga iof..

Tack alla som hörde av sig igår:D Tack Lina för att jag fick stå i din dagbok:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0