Dagen började just fint...

Mån 16 feb 2004 09:40
Övrigt, 21 läsare totalt


Jag lyckades välta ut hela kaffekoppen med innehåll så det rann kaffe över hela bordet och mor blev mindre glad för att den virkade duken blev förstörd och brun istället för vit. Men jag tror att irritationen har lagt sig hos samtliga. Det är faktiskt bara jag & julia hemma nu, om man inte räknar med mor och far. De andra två for till mormor igår, med Tomas.

Japp träningspasset i Löfsta igår var riktigt givande.. Typ. Kul var det iallafall, och det gick bra. Blev så glad när jag kände igen mig eller hittade kontroller som jag har haft, för jag vann ju tävlingen som gick där:)

Snart ska jag träna, sen ska vi till stan. Hoppas jag hittar ett par braller för det är det jag behöver mest.. Och ett par skor! Det är nästan viktigast. Ja, vi får se.

Låttexten kommer senare.

Kommentarer
Postat av: michelle

ajdå, illa de där med kaffet ;D

2008-09-20 @ 23:11:18
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0