cp-telefon!!!

Fre 29 aug 2003 16:51
Övrigt, 9 läsare totalt


Hejsan!
Idag var det en trevlig dag. Igår också, men nu pratar vi om dagen som varit! Men först vill jag framföra ett klag: Min telefon är helt sääär! Den särar, heöt enkelt!! Ingen täckning mitt inne i stockholm, då är det nått som är fel.. Och så stänger den av sig och berättar för mig att det är ett felaktigt sim-kort.. störd!
Men det ska inte få dra ner mig till botten av ån, hahha!! (hellström ju!!!) Min dag började med Idrott.. Himnabadet.. Isch, det kan inte vart mer än 14 grader i vattnet, det var så att det gjorde ont!! Men efter 100 meter hade den största delen av kroppen domnat bort, så då kändes inte kylan mer. Haha, det var många veklingar som inte simmade alla 500 metrerna!! Fy!! :)
Sen hade jag ingen frukt att ta med mig till skolan så det fick bli äckelmelon.. Men det funkade fint ändå.. Det var kul i matsalen idag, såg Putzo och Nappen!! Haha, dom måste ha känt igen mig för dom råglodde!! hahaha!! Detta ska rapporteras till Blueberry!!

Förresten har vi i uppgift i svenskan att skriva en uppsats om en dag förra veckan.. Ett Kåseri eller vad det skulle kallas.. Komiskt skulle det vara iaf, haha jag har gjort om det till en orienterngstävling.. Riktigt roligt..
Och så kom ju Skogssport idag! Det är nog bästa tidningen.. Den är så skoj o läsa!! haha!! Den lär ju läsas minst tjugo gånger;P

Natt dm ikväll!! 2 minuter före Jossa ikväll igen:( Men den här gången SKA det gå bra!!

Här följer en låt, Skriven av Eric Hagdahl (som jag fick COPYRIGHTS på!!:D ) Tycker den stämmer in, på nått sätt:S Förresten heter den: Du ger mig vingar!!!:)

Vi lever tusen, perfekta dagar
i mina drömmar
Trots vi bara setts, hälsat talats vid
nån timme
Jag sitter på bussen, och smälter dig
som en måltid
En måltid av känslor och intryck
värd en ängel

Jag vill säga det rakt ut, med stolthet och säkerhet o lycka
Att ha dig där, i trygghet som en pelare, i livet

(R)

För
Du ger mig vingar, får jag dig nu så är jag nöjd
Då är jag fullföljd, jag har inget att sträva efter längre

Nu vet jag, vet jag inte
vart du står
Vad känner du, vad tänker du
om mig?
Jag vill inte ha något svar, jag ser att du tvekar
nu
Det har gått för snabbt, säger att du inte känner mig så
bra
Du kväver elden, elden jag tände för
snabbt
Det gör ont som fan, men jag lärde mig
nåt ändå

Säg nu ingenting, tänd inte elden igen
Jag vill inte hoppas, det blir ingenting ändå..

Du ger mig vingar, får jag dig så är jag nöjd
Då är jag fullföljd, jag har inget att sträva efter längre



tralallala!!!:D

Kommentarer
Postat av: Dotter Alberta

Bra text

2008-09-12 @ 23:16:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Dotter Alberta

Bra text

2008-09-12 @ 23:17:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0