Coolaste-rivsåren-tävling

Sön 18 apr 2004 20:54
Övrigt, 9 läsare totalt


Tjoflöjt!
Igårkväll, innan jag skulle somna, tänkte jag lite på dagens tävling. Jag tänkte; Imorn, då tar jag dom. Jag ska verkligen vinna.
Och det gjorde jag!:D Slog Jossa med 15 minuter, hett! Haha, visserligen hade hon bommat en hel del.. Kristin också, dom hade gjort i stort sett samma sak. Julia vann också. Och pappa. Fast det var skitterräng. Och jag förlorade min och pappas tävling om vem som fick coolast rivsår.

Var hos mormor och åt efter tävlingen, men var tvugna att åka fortfort hem för mamma är inte bra..

”What a fool I must be, who thought he loved me. I could not see” - Strokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0