Coach-hjälp

Tis 29 jul 2003 21:31
Övrigt, 14 läsare totalt
Hahaha, tack för hjälpen igår Lisa!! Du är en RIKTIGT bra coach;) Hihi... Det blev juh bra tillslut!! Idag ska jag...Hmm, kanske träna?? Eller nått...Vet inte...Men Återkommer ikväll antagligen..Svejsing!!!!

Här kommer Återkommet: Nu är det kväller!! Jag handlade lite nya kläder idag med!! En tröja, till exempel..Och lite annat smått och gott!! Har också hört av min coach, hon är i köpenhamn och bommar..Haha!! Förresten kom jag i förstalaget på u10!! Wehey!!

--------------------------------------------- ----------------------------------------------- --------
på raden ovanför är det vartannat minustecken vartannat talstreck. Onödigt att göra två tangenter om dom ändå ser lika dana ut, tycker jag. Men men...Puss Svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0