CHOKLADPUDDING

Tors 29 apr 2004 15:55
Övrigt, 17 läsare totalt


Sista nationella idag! Shoo! Det gick faktiskt hyggligt. Inte alls lika kasst som förra matteprovet iallafall. Var världens kaos i klassen idag efter provet. Ingen hade ju informerat oss om vart vi skulle ta vägen! Olivia och jag vandrade hem till henne efter det att vi pratat med Jeanette om svenskan. Femton minuter efter det att vi bänkat oss framför Olivias dator ringde Anton och berättade att lektionen började för fem minuter sen, så det blev hets till skolan igen. När vi kom ner i klassrummet var Murvel där och skällde ut hela klassen för att vi inte infunnit oss på bildlektionen. Hets dit. Tuffa grabbsen hoppade över bilden, medans vi satt där och tråkade. Jaja, överlevde svenskan och gick sedan till matsalen och tryckte CHOKLADPUDDING (dock inte lika mycket som Olivia;P) och såg på när Tedda åt av Mickis äckliga soppa-och-chokladpuddingsblandning. Efter lunchen hade vi ledigt! Och imorn har vi också ledigt. Gööött! Imorn ska jag gå på stan med Olivia, och snart ska jag fara ut till Olstorp och springa öppen klass på ungdomsserien. Yeey!

Rasmus Djuurhus addade mig på msn, hett, nu ska jag bara försöka förstå mig på hans danska;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0