Checka Linas!

Tis 6 jan 2004 18:17
Övrigt, 18 läsare totalt


[10:52]DAGBOKSDAGS!
Haha. Pappa & Jag ska ut och träna, men pappa tittar på dom dära satans skidorna och jag sitter här. Men vi ska göra det sen. Jag lyssnar på min nya skiva, yo. Outkast. Det är gung på den;)

Fan imorn börjar skolan. Skolångest. Uschuschuschusch jag vill inte! Sate vad gött när man blir pansionär. Haha!

Kalle-i-trädet-sången är goast.


[18:12] Ohh Lina. Jag vill också kunna skriva lika roligt och långt som du..! Men jag orkade inte dra hela stockholmsfirandet. Men om ni vill ha det mer detaljerat, besök Liinafiina och kolla hennes dagboksinlägg!! Fetingbra skrivet.. (Haha, enkelt sätt att slippa skriva men att ändå få med det allra bästa) Jag var ute och tränade förut. Slog nog nytt rekord på leca-banan!:D Jaja. Imorn:Skola. Isch. KrimsKrams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0