Bytesdag!

Mån 29 dec 2003 20:31
Övrigt, 20 läsare totalt


-Give up, you’re Schmack!
-I have to secure the area!

[11:01]  Hihi!:) Min bästa. Läste gamla dagböcker i går (handskrivna) och hittade den klassiska kommentaren. Vet inte riktigt om jag stavat rätt men det spelar ingen roll. Snart ska jag in till staden och träffa Stina, Freddo, Hanna & Prat! Jag ska byta tröjor. Sen ska jag hem och slå in presenter och packa! För imorn åker vi! Jippehow! Haha nu urartar dagboken sådär igen. Men jaja. Kan ju alltid nämnas att Malins ”älskade” pojke Erik Rönnestad också kommer infinna sig :) Nej nu måste jag snart sluta, Hannas fader och Hanna kommer snart och hämtar mig!

[20:29] Jag bytte MQ-tröjan mot en större storlek och på Carlings fick jag tillgodokvitto som jag ska ta med mig till huvudstaden!:) Så det gick fint med det. Och vi yrade runt som blådårar men det var skojs. Och vi har bestämt vad som ska tryckas på Joels tröja nu. Inte ”Heffaklump” eller ”OL-kung” som Ola föreslog. Egentligen en rätt tölig grej men skitsamma. Han får vara glad åt det han får:P Jaja. Ses imorn allehopa!! KrimsKrams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0