BOSSES HAR ÖPPNAT! NU ÄR DET VÅR!

Dansen igår var underhållande och mycket trevlig faktiskt! Fast roligast var ändå, när jag och Elin stod och rockade framme vid scenen till bland annat YMCA och Fride (Frajd) när han spelade Wonderwall.

Tis 16 mar 2004 21:42
Övrigt, 15 läsare totalt


Idag har skoldagen flutit på riktigt bra, känns som om jag har det mesta under kontroll (om man inte räknar med musikprovet imorn, vill säga!).

Lisa och Amanda har vart i farten igen, med ett nytt tisdagsfunderande. Denna gång handlar det om kakor. ”Man kan inte både ha och äta kakan” Nej, kakan kan ju ta slut. Eller så kanske man har det som lisa, så att man har en kaka som är god i kanterna men när man väl kommer in i mitten så smakar den inte riktigt lika gott, så man stoppar in den i frysen tills kanterna blir sådär goda igen. Min kaka har jag ätit upp, men jag har en annan god gammal kaka som jag brukar återgå till när jag ätit upp dom allra godaste.. Suck.

BOSSES HAR ÖPPNAT! SKA DIT IMORN!:D

”Det var länge sen, jag borde ringt men att ringa nu känns lite fånigt och kort..”

[21:39] Ja orienterare segar ju, så då får man väll ta och sitta här ett tag.. Medans man väntar liksom.

Linie, dansen gick finfint!:) Hur funkar allt nere i Götebörg då? Haha, trevligt att ha en konversation genom dagboken:) Det gillar jag.. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0