Blä för Jeanne! Bra för Hilda!

Tors 11 dec 2003 20:35
Övrigt, 13 läsare totalt


[16:46] 11:e december.. Jasså. 13 dagar kvar till jul, ha? Hata franska. Vi gör en film. Eller ska försöka. Det kommer gå käpprätt åt helvete OCH vi ska träffas en dag på lovet och göra det!! Pax för att slippa! Fatta, franska på ett lov! Det kan det ju inte vara tänkt att man ska utsättas för. Så jag ska protestera. Vi har faktiskt tid i skolan. Jeanne d’Arc. Pyttsan.

Och så fick jag reda på att jag får MVG i svenska idag! Glad!:D Men VG? i syslöjd. Blä för det. Och så såg vi på Gandhi på SO:n. Måste medge att det är Liiiite skönt att det är jullov snart! Nu väntar bara mattefester, filmkollning, julpyssel och dylikt! FÖRUTOM í den där jävla franskan! Grr! Innan jullovet ska man leka Bingo i franskan där man är tre lag och ska översätta ord och så. Inte ha redovisningar! Bajsbajsbajs. Som kanske märks är jag arg och tjurig. Så, det är nog bäst att jag avslutar. Jag har faktiskt varit arg & tjurig hela dagen. När jag tänker efter kanske det kan vara som Elin sa, att jag sprallar av mig allt på syslöjden och sen är jag trött och tjurig resten av dagen sen? En funderbar anledning. Är iallafall glad över mitt svenskabetyg!:D Det dumma är, att jag fått sänkt betyg i Matte, eller iallafall Ohöjt, och likaså i No-ämnena tror jag.. Åhh hatar dessa betyg också! Vill ha JULAFTON nu!! Och NYÅR!!! HEJDÅ!!!

[20:26] Fy sate vad jag är duktig. Nu har jag gjort träningsplanering för December-Januari. Kan ju meddela att vecka 3 kommer bli en hårdingvecka med brutalpass och allt. Mohaha. Nu ska vi se om jag kanske utvecklas lite av detta? Damp får chans på mig. Stina ska säga det till han. Hans flicka kommer nog bli glad. Hahaha!! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen:P Haha jag är faktiskt på bättre humör nu. Mycket tack vare Hilda Mattsson (som för övrigt har namnsdag på samma dag som jag, :D). Hon är skön, den flickan. Imorn ska jag till Bobby. Det ska bli trevligt, vi ska ha Lucia-Vaka. Godnatt nu, och hoppas det är fint i Idre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0