Biblioteksbesök

Mån 2 feb 2004 20:16
Övrigt, 16 läsare totalt


Tjockoko!! Ujujuj.. Den frasen var det läänge sen man använde sig av. Det var ju ett gammalt konfiramtionsuttryck:) Sakna konfirmationslägren..

Vi spelade in Jeanne d’Arc-pjäsen på video idag. Första tagningen blev så dålig som det bara kan bli.. Men sen blev det bättre, med undatnag för att jag glömde vad jag skulle säga när jag var ängel. Sen var det kemi, och Olivia och jag laborerade på för fulla muggar. Eller, man ska kanske säga, för fulla provrör:P Hihihi.. På svenskan var det siat genomgång för nationella proven.. Har ju läsförståelse imorn.. Djesis.. Men det ska nog fixa sig!

Olivia & Jag var i bibblan också. Mycket trevligt, Olivia visade mig alla böcker hon läst (typ). Dåliga som bra. Hohoho! Sen så hade vi det trevligt hemma hos henne. Imorn ska hon leka med en pojke i sjuan! Lågt va?? :P Näävars. Säkert trevligt! Dom skulle visst prata musik. Jaja. Nu är det dags att lätta, telefonsamtal väntar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0