Bästa presenterna!:)

Mån 22 dec 2003 19:39
Övrigt, 15 läsare totalt


[10:32]Så har man avverkat dagens träningspass också:) Det är dayligt.. Ska snart in till staden med The Little Stone och Prat. Ska bli trevlans:)

[19:35] Hej. Kalle åkte till sin stuga idagm utanför Bollnäs. Läskigt att vi inte kommer snacka på msn igen förrns nästa år:S

Jag, Stina och Mallan knallade runt på stan. Vi hittade de mest kungande grejerna, det vill jag lova! Pojkarna kommer att bli så glada så:) Olle & Joel alltså.. Sen träffade vi Malins vän Johanna, så hon knallade med oss! Trevlig tös det där:) Sen åkte jag hem och bakade pepparkakor.. Det är kanske inte min starkaste sida, det där med bakning.. Men jag klarade att vispa ihop glasyr iallafall:) Tjippidippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0