Bänkfight

Fre 24 okt 2003 16:44
Övrigt, 12 läsare totalt


Idag ska det köras redskapsgymnastik och sen är det fortsatt skoldag som gäller. Men dagen lär ju gå skapligt snabbt. Eftersom det är lov sen efter=) Skööönt..
Tjohejs

[16:39] Hejsan! Hemma från en tröttsam men flummig skoldag nu:) Vi hade fight på en bänk som nyligen placerats vid våra skåp. Alla ville sitta, men det var bara jag, Robban, Adam Erik & Jimmy som fick plats. Iaf i början. Jag & Jimmy satt hela tiden, ingen vågar sig på oss förstår ni. :P
Olivia blev knuffad och hon knuffade. Alla trängdes, och jag måste säga att Adam har nog jordens benigaste röv! Hahaha.. Oskönt att ha han i knät iaf.
Jag satte upp en jättefin rosett på Robert, och vips förvandlades han till stjärna. Pressen samlades för att forografera. (Olivia & Carro med kameramobiler i högsta hugg)

Och nur är det ju lov! Härlig härligt.. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0