Avundsjuuuuuuk!

Sön 9 maj 2004 21:05
Övrigt, 19 läsare totalt


Nu har även Björne kommit in på Hallsberg, och antagligen Carro också eftersom de bor i samma kommun. Örebro har nämligen bestämt sig för att betala. Så himla skönt för Björne. Jag är verkligen glad för hans skull, men jag kan inte rå för att jag blir så jääävla avundsjuk. Jag vill också! Ååh.

Idag har jag städat och stekt. I solen. Alltså, jag städade på rummet och stekte i solen. Spelat fotboll också. Och kastat frisbee, i regnet. Och spelat brännboll. Med syskonen då, förstås. Det var riktigt trevligt. Kanske kan nämnas att jag i början av dagen även gav mig ut på ett träningspass. Linje-OL. Fett med skoj! Hade 45 minuter. Hyfsat bra.

Jag vill/orkar inte gå till skolan imorn. Det är så tråkigt. Ingenting känns roligt just nu. Fan för att gå i Linköping. Fan för att åka till Närke när alla andra åker till Mora. Jihu för vecka 32, torsdag till söndag. Då ska vi, antagligen, till Kilsbergen och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0