Amanda/Oscarbom.. En GRYM sådan!! Faaan!

Tors 6 nov 2003 21:34
Övrigt, 16 läsare totalt


Mörkrädd...Ja, det är just vad jag är.. Varför frågade jag egentligen Josefina om hon ville med ut på ett pass med lampa? Haha, rätt klantigt.. Vi hittade ingen karta, men jag sa att jag kände till skogarna bra därborta (lögn, har bara sprungit där en gång!!) så vi gav oss iväg kartlösa.. Och detta kan ju nästan bara sluta på ett sätt: Vilsegång.. Och jag, som är äldst, kan ju inte direkt visa att jag är rädd när vi vandrade runt där ute bland åkrar och skogsdungar och ris.. För då kanske flickebarnet aldrig vågar sig ut i skogen på natten igen! Så, jag spatserade på.. Fast jag var skitskraj! Tur att Josefina var med, hon gick bredvid och snackade om alla pojkar i hennes klass och höll i handen.. Vi kom ut på ett fält så småningon, och sprang mot några ljusprickar. Efter ett tag kom vi ut på vägen som vi tidigare stått på, men där hade jag iallafall koll på vart vi skulle, även om det var en bra bit hem.. Haha, men vi fick oss ett äventyr iaf:)

Taget ur Amandas Dagbok den 16 augusti 2003: ”Själv vet jag inte vilket vägval jag ska välja.. Så jag stannar vid vätskekontrollen och inväntar och ser.. Jag kanske får ett bra häng?? Eller.. vi får se som sagt.. Hur detta vägval kommer bli.. Lisa och Malin tyckte jag skulle köra ”Pang på!” Men då lyckas jag säkert bara med en sån där Oscar Vångell/Amanda Almén-bom.. När man springer precis förbi kontrollen och fortsätter en bra bit innan man kommer på misstaget..”

DET ÄR JU JUST VAD JAG HAR LYCKATS MED!!! En jääävla Oscar/Amandabom!! Och jag bommade så jävla mycket att jag bröt:( Jag sprang precis förbi kontrollen, var i närheten och vimsade, fortsatte en bit längre bort och insåg sedan, efter att jag vandrat tillbaka till målet, hur näära jag var där, när jag stod uppe på höjden! Hade jag bara kikat ner hade jag sett den, kunnat springa fram och stämpla och sen hade saken vart biff!! Det är först nu jag inser misstaget!! FAN VAD JAG ÅNGRAR MIG!!!!


Hmm, ingen att snacka med på msn heller.. Tråkig kväll det här! Vart är alla?? Ute och springer vilse?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0