Amanda

Ons 22 okt 2003 19:47
Övrigt, 16 läsare totalt


Hej & Hopp!

Det var brandövining i kylan idag. Eller, brandövning.. Brandlarmet hade fräckheten att gå mitt i den underbara mattelektionen och vi var tvugna att lämna den trevliga, unkna salen för att gå ut och ställa oss på fotbollsplanen i kylan. Som vanligt vill alla att jag, som är den mest betydelsefulla i klassen, ska stå längst fram i ledet. Ni förstår, vi har som så att vi ställer upp oss på led i rankningsordning. Jag hamnar ALLTID längst fram:P Det är inte för att jag heter Amanda Almén eller så, nejnej..

Amanda=YR

Vi hade kemiprov också. Det gick så in i bombens dåligt!!:( Orkade inte göra alla kemiska bindningar, hjärnan protesterade & jag sket i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0