Amanda yrar

Tors 4 dec 2003 19:24
Övrigt, 11 läsare totalt


Hääj!

Jaa, mina damer och herrar, här är det visst meningen att jag ska printa ner alla coola things som jag upplevt idag. Vet ni, vi har en soffa i vår skola, där får man hosta utan att hålla för. Det är asabra:P Jag kom med förslaget att elevrådets pengar borde gå till glass. Seriöst asså, haha om dom bygger om fysiksalen rör det ju ändå inte mig.. Jag hinner ju sluta innan den byggs om, så då spelar det ju inte ego nån roll ifall Linghemsskolan fortsätter att ha länets sämsta fysiksal:) Då är det ju bättre med glass. Eller med ett Airhockeyspel eller vare heter. Det är skoj:D Jag fick reda på att jag ska få MVG i geografi! Detta kom som en chock, med tanke på att mitt lokalsinne är lika med noll. Vet ni vad? Jag har inga pengar på min mobiltelefon vilket påminner mig om jag ska fylla på.. Jag såg inte Håkan Bråkan ikväll förresten! GaaaH! Men jag såg i morse så jag missade ju iallafall inte dagens roliga avsnitt:) Hahaha ”Vuxenskönt”. Det var nog det bästa! ”Håkan, om andra vuxna märker att pappa har Bad-Kroko i sängen kan dom tycka att pappa är lite konstig.” Iiiiihiihihi:D

Roligt i maten idag. Amanda gick inte att bota. Hon var helt enkelt tvungen att vandalisera allas maträtter. Det gick inte att stoppa. Men nu ska hon kolla orienterare innan hon lämnar datorn för kvällen. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0