Amanda i skolan. På ett lov!

Fre 20 feb 2004 14:06
Övrigt, 18 läsare totalt


Så ska man försöka printa ner något idag också ja.. Sitter faktiskt vid en av skolans datorer nu, FAST att jag har lov! Ja, ibland gör man lustiga saker. Jag saknade nämligen skolan så mycket, att jag var tvungen att promenera hit och hälsa på mitt skåp lite.
Näää vars men jag följde med en rädd mor som inte vill gå in i en mörk skola själv. Japp, även lärare är lite skraja av sig.

Har vart hos Stina nu, torsdag-fredag. Fast innan jag for till henne igår var jag hos farmor & farfar och fikade. Det var trevligt! Sen hos Stii så har vi kekat våfflor, och tränat. Lisa var med också, om jag inte nämnde henne. Haha, jag älskar Lisas Säxuality Fan;) Hihii.. Efter Peters träning igår badade Lisa, Stina duschade och jag satt framför datorn. Då kommer Lisa med den mycket fyndiga (host) kommentaren;
-Amanda, fan vad torr du är!
MEN det var roligt ändå:) Lisa är faktiskt riktigt rolig. Vi knäppte massa bilder också, och lekte 20 frågor:
Lisa: Jag tänker på en.
Amanda: Okej. Är det en kille?
-Jupp.
-Norrland? (egentligen var det en hel rad frågor innan, men jag förkortar lite)
-Mm.
-87:a?
-Jajje.
-Snygg?
-Hmm.. Jaa, jo, det är han väll..
-Känner jag honom?
-Jorå..
-Öhhm.. är det Kroknäsan?
-HAHAhA Nää!
-Jimmy?
-Nej.
-Lunda??
-Nej.
-MEN! Jag känner ingen annan där! Pär??
-Nej han är ju 86:a! Men täänk lite din nöt!
-Ööööh.. Nej jag ger upp..
-MEN! Du sms:ar med honom NU!
-Jaha!! THOMAS!!
-BINGO!

Hahaha:) Bara för att Lisa svarade ”Hmm.. Jorå” på frågan ”Snygg?” så loosade jag stort på den omgången 20 frågor. Fan va blond jag är som inte kom på Thomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0