Amanda against Lars Ström

Tis 20 apr 2004 15:57
Övrigt, 16 läsare totalt


Det ringde innan jag hann skriva ner någonting. Men nu sitter jag här igen, och nu ska jag banne mig inte svara om det ringer. Muntligt Nationellt i engelska idag, gaash. Inte roligt, jag stammade typ på en del ställen och hade jättesvårt att få fram det jag ville ha sagt! Men efter ett tag lättade det lite och det gick bättre. När man kom tillbaka till klassrummet är mer än halva klassen framme vid tavlan och fjantar. Hatar att det inte går att få arbetsro utan att skrika järnet! Dom kan verkligen inte ta eget ansvar, så fort läraren drar så snackar folket käften av sig! Grrr!

Ingen dansade på idrotten! Mohaha, där fick du, LasseKasse!!

Snart ska man fara och träna. Trevligtrevligt.. Med Frida Karlsson och hennes håriga mamma. Mpppff. Nej nu var jag elak. Jag är på elakt humör just nu, förstår du.

Björne says:
I have your pilotglajjes!
amanda. says:
Ohooo!
Björne says:
tar med dom på tiomila.
amanda. says:
Då bor dom i Örebro nu alltså
amanda. says:
Gör det
Björne says:
jajemän!
Björne says:
hade dom i skolan idag om de va okej..
amanda. says:
jaa, givet
Björne says:
man måste ju leva upp till sin coola image.
amanda. says:
visst ärom heta?
Björne says:
JA! Typ så man bränner sig!

Mamma ska åka till mormor på torsdag och vara borta hela nästa vecka.. Hur ska vi klara oss? Ska det bli pizza varje dag eller?? Hmm.. Det brukar bli jag som får ta ansvaret. Orka! Fast det är ju massa studiedagar och annat trevligt nästa vecka, så man kanske kan passa på att hålla sig undan.. Eller nått. Förresten, i förrgårs dagbok hade jag skrivit att det var Strokes som skrivit låten jag citerade. Förlåt, jag tar tillbaka det, för det är Broder Daniel. Därför får jag dra till med en Strokeslåt idag;

”Wait now, by the side walls, hold on. Yes, I’ll be right back” -Strokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0